Përsosja e etiketës së verës

Gjatë 20 viteve të fundit vera është kthyer në një pije me vlerë të lartë, duke i bërë kantinat e verës të fokusohen në cilësinë e produktit, paketimin e tij dhe kërkimin e tregut.

“Kërkimet tregojnë se 64 përqind e konsumatorëve provojnë produkte të reja sepse paketimi i bie në sy”, thotë Vanita Marzette, menaxhere e lartë e produkteve për verën dhe pijet alkoolike në Avery Dennison. Ju keni rreth tre sekonda për të tërhequr vëmendjen e një konsumatori në raft, gjë që e bën paketimin dhe dizajnin e etiketës vendimtare. Zgjedhja e materialeve të etiketës që ju ndihmojnë të dalloheni mund të ndikojë shumë nëse një konsumator ju kap shishen.

“Etiketa e përsosur e verës përfaqëson markën në mënyrë autentike dhe i flet konsumatorit në një gjuhë që ata e kuptojnë”, thotë Matthias Vollherbst, pronari menaxhues i Vollherbst me bazë në Gjermani, i cili punon ngushtë me kantinat e verës anembanë globit për të prodhuar etiketa verërash mahnitëse dhe të paharrueshme.

Raportet shpesh thonë se një stil specifik dizajni dhe ngjyra specifike shiten më mirë – të tilla si një letër e zezë me fletë ari dhe reliev. Kjo ndoshta është e vërtetë nëse shikoni tregun e verërave në përgjithësi. “Por çdo verë dhe, për rrjedhojë, çdo markë dhe etiketë janë unike dhe rregullat e përgjithshme rrallë zbatohen për to – kjo është ajo që e bën marketingun e verës kaq interesant dhe magjepsës”, shton Vollherbst.

Ka të bëjë me të kuptuarit e njerëzve pas një marke, vlerat e tyre dhe vlerat që ata kërkojnë të ndajnë, thotë Vollherbst.

Ndryshe nga kategoritë e tjera, si ushqimi, etiketa e verërave ka një detyrë shumë më të vështirë. Ajo duhet të përshkruajë shijen dhe personalitetin e verës pa e treguar atë ose duke përdorur klishe të dukshme. Është paksa si industria e parfumeve: “dizajni duhet të të bëj për vete” shton Giuseppe Mascia, drejtuesi i dizajnit vizual në agjencinë e markës CBA Design me qendër në Milano, i cili ka përfunduar disa projekte në hapësirën e verërave dhe pijeve alkoolike. Etiketa perfekte mund të tregojë një histori dhe të krijojë një lidhje intime mes verës dhe konsumatorit. Natyrisht, tregje të ndryshme kanë nevojë për qasje të ndryshme. Verërat e Botës së Re janë zakonisht më pak të lidhura me traditat e lashta sesa ato italiane ose franceze, kështu që ato mund të jenë më të guximshme dhe më ekspresive.

Në një mjedis të ashpër tregu, etiketa është vendimtare kur konsumatorët marrin një vendim blerjeje. Por, si të zhvillohet një etiketë që jo vetëm që do të shquhet në një raft të mbushur me njerëz, por gjithashtu do të ndërtojë një marrëdhënie intime dhe do të gdhendë identitetin e markës në kujtesën e konsumatorit?

“Elementët dekorativë të dizajnit si fletë metalike, boja dhe forma interesante etiketash e përmbushin këtë detyrë”, përgjigjet Darren Hudson, president i Multi-Color Corporation në Australi dhe Zelandën e Re, rajoni i vendosur në 10 prodhuesit më të mirë të verërave në mbarë botën. Pasi të shihet, duhet të ftojë angazhimin e prekshëm, që të merret nga rafti. Kjo arrihet duke përfshirë teksturën në një etiketë letre ose duke zgjedhur një material unik. Së fundi, etiketa është një shenjë vizuale e cilësisë dhe vlerës. Një etiketë e dizajnuar mirë dhe e printuar parashikon përvojën premium që konsumatori mund të presë me padurim.

Etiketa e verës tregon edhe vlerat që i bashkëngjiten industrisë së verës, si historia, kultura, rehatia, një imazh statusi shoqëror, por edhe qëndrueshmëria. Një etiketë është mënyra kryesore për të përcjellë një mesazh dhe këto vlera, qoftë nga materiali, nga zbukurimi dhe nga dizajni.

Specialistët besojnë se etiketa perfekte e verës merr parasysh paketën totale dhe gjen të mesmen e duhur midis historisë që marka dëshiron të tregojë dhe imazhit që duan të krijojnë për të maksimizuar përvojën për klientin.

Ajo që është e qartë është se paketimi i verës është një mjet i fuqishëm që mund të ndryshojë preferencat e blerjes dhe modelet e konsumit në mënyra të konsiderueshme.

Source: WNUK, P. W. (2022, July 1). Perfecting the wine label. Labels & Labeling. https://www.labelsandlabeling.com/features/perfecting-wine-label

Artikuj të ngjashëm

 

No results found.